ENUFF~~

dear blog..
hari ni nak cite lagi kesah sedih..
enuff laa..
enuff aku dilayan cam sial oleh meka2 yg xde perasaan..
dah 4 thn aku sabar..
mcm org salu dengar..
sabar itu ade batas..
dalam diam2 aku..aku marah..aku sedih..aku kecewa..
tapi tak mampu nak luahkan..
ya..
aku pengecut..
aku penakut..
katalah ape saje..
yang pasti..aku tak macam dea..
yang tau nak sembur orang..
konon cakap depan lah sangat..
aku redha andai ini titik terakhir aku dengan dea..
cukuplah 4 tahun..berkali2 dalam masa 4 tahun nih..datang je orang ke 3..
aku ditinggalkan..
aku nekad nak keluar dari rumah jahanam tu..
biarlah..
biar aku mengalah buat kali terakhirnya..
tinggallah dea dengan 'orang ke3' tersebut..
ya..aku loser..
ape kau kesah???
aku jadi mudah terasa hati bila adenye orang ketiga..
mudah cemburu..
dea tahu tu..
tapi kenapa dea taknak faham???
aku sayangkan dea sebagai kawan baik aku..
aku yang ajak makcik2 aku pindah..
tapi last2 aku tak sampai hati nak tinggal dea..
sekeras2 hati aku..
tapi bila ingatkan kesah kami..
aku jadi lembut hati..
lepas ni..
lepas aku kuar dari rumah tu..
aku nak block fb dea..
nak padam no fon dea..
nak delete dea tros dari ingatan aku..
biar aku lupa yang aku pernah kenal dengan dea..
YA ALLAH..hanya tuhan yang tahu betapa aku menyesal kenal dengan dea..
kata2 dea sikit pun tidak menunjukkan yg dea menghormati aku sebagai 'kawan' dea dulu..
'demo xse..kawe xsesal.haha'

'tok pyoh la nk tnjuk kito ni alim sgt dgn status bbgai2..cmne pun sma jewla..huh !!! mcm bgos sgt..'

inikah kata2 sebagai seorang sahabat???
aku akn ingat kata2 ni sampai bila2..
KARMA IS ALIVE..
hope dea sedar n ingat..
langit tak selalunye cerah..
mungkin hari ni langit aku yang mendung..
esok lusa klu TUHAN nak terbalikkan kata2 tu sape tau kan???
sebab tu bila berkata2 jangan takbur..
tak sabar nak remove dea dari hidup aku!!!!!
sekian~~



hatiterlukatanganmelestari

No comments:

Post a Comment